lili14 benim bayağı azaldı ilk gün lekelenme yaşıyordum ikinci gün de biraz oluyordum bitiyordu. Bu yüzden tedirgin oldum tüp bebeğe karar verdim ve ilk denemede tuttu çok şükür şuan hamileyim. Yani ben tüp bebeğe karar vermeden önce yapılması gereken herşeyi yaptım ve öyle yapılması gerektiğine inanıyorum. Bir sorun varsa önce onu çözmek önemli tüp bebek maddi manevi zor bir süreç çünkü. Tahliller, 2 defa rahim filmi, 2 defa histeroskopi, genetik test, pıhtılaşma testi… yani yapmam gereken ne varsa yaptım sonra tüp bebeğe geçtim. Bariz Bir problemde yoktu aslında spontane gebe kalmıştım ama kalp atışı olmadığı için küretaj oldum , yaşım geçiyordu daha fazla vakit kaybetmek istemedik tüp bebeğe geçtik direkt aşılama vs denemeden. Size de tavsiyem histeroskopi yaptırmanız öyle tüp bebek denemeniz olur.