2024’te bebeğimin suyunun gelmesiyle 15+4’te hastaneye kaldırıldım. Perinatoloji muayenesi sonrası gebeliğimin sonlandırılması kararı alındı. Dil altı ilaçları ile suni sancı verdiler. Vajinal doğum yaptım. Şu an ikinci gebeliğim. Günümüzü doldurduk, bebek gelmedi. Gece yatış yapılıp önce fitil sonra suni sancı verilecek. Bu durumda olup vajinal doğum için direnen ve 6saat ve öncesi doğum yapan var mı?