Herkese merhaba. Dün gece 01:30 civarı karnımda regl ağrısına benzer bir ağrıyla uyandım fakat girip çıkma şeklinde değil sürekli devam eden sızı gibiydi. Wcye gittiğimde peçeteye kan geldi ve geceden beri hala her wc çıkışımda devam ediyor. Doktor nişanımın geliyor olduğunu söyledi. Aktif sancım ve dün geceki ağrım şu an hiç yok. Sizce ne zaman başlar doğum 😅 39+5im bugün