Yaradanisterse kugu Yavuz Alp daha farklı bir isim sanki Alparslan çok fazla var artık gına geldi. Alp ile biten isimleri seviyorum ben zaten ya
ozals kugu 2021 dogumluyuz 4.5 yaşında, yarım gün anaokuluna gidiyor 5-6 sınıf var ve daha hiç Alparslan ismi duymadım bizden başka 🤩 etrafımda da bı tane var.
gvnrzz kugu kesinlikle cok fazla var ya heralde en cok koyulan isimdir bikaç senedir. Bence yavuz alp koyun ☺️
kugu ozals gerçekten güzel bir iisim. Biz de beğeniyoruz eşimle ama çevremizdekiler ağır isim çok var felan deyip kafamızı çok karıştırdılar yaa🥹