Kızlar 36+2 den selemalqr geçen düzensiz sancılar çıktı doktorum vücudun kendini doğuma hazırlıyor dedi açılmam yoktu ara ara bel ağrım vajınamda ağrı va oluyor ama genelde geziyorum hatta doğurana kadar son ana kadar gezecem diyorum 😃 dışarda sancınız ağrınız veya suyunuz filan geldi mi biraz bundan da korkum da var ama gezesim de var 😀😀