tahamommy tuba_grz geçmiş olsun canım pek bilgim yok ama şekerin baya yüksekmiş gözetim altında olman çok daha iyi olur haftanda erken
anneoluyorummm103 tuba_grz geçmiş olsun benimde şekerim vardı ama diyet yaparak kontrol altında tutmuştum. Umarım şekerin normale döner bebişide etkilemeden geçer 🙏
tuba_grz Artık bu Happy momun bana bi garazi olduğunu düşünüyorum mesajlarım neden kimse görmüyor 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
duygu_61 tuba_grz bebeğin gelişimi öndemi peki benim aclık 189 tokluk 289 270 arası 36haftam ama şekerden 40hafta gelişimi insilun başladılar doğum ya olacak ya yatıs belirsiz
tuba_grz duygu_61 Oo seninki çok yüksekmiş ya benim ki de gelişimi biraz önde dedi o yüzden sıkıntı olabilir dedş
tuba_grz anneoluyorummm103 amin Aminn inşallah bende öyle biliyordum normalde ya insülün başlatıyorlar ve diyet veriyorlar onunla devam ederim dedim ama yatış dedi