Kızlar isim önerilerine açığım uygun olsun istiyorum aslında aklımda isimler var ama karar veremedim. Ya iki isim koycam ikisine de ya tek ne yapsam acaba? Bi oğlum var ismi
“Hamza Ayaz” bir kızım var ismi “ Eliz Efnan ” ya bunlarada iki isim yada tek isimden gidicem. Aklımda olan isimler iki isim koyarsam (Aden Lina ve Simra Liya )
Tek isim koyarsam ( Ada ve Arya ) olarak düşündüm. Ama kararsızım. Önerilere açığım yardım lütfennn🥰🤍