hunilii babyou daha cinsiyeti belli değil ama kız olursa babası Yasmin seçeneğini sundu bende Gülce ya da Duru düşünüyorum bakalım muhtemelen 2 isimli olacak😅
ksm61 sudeborakk eflin cennete açılan kapı olarak geçiyor ama yanlış bilgi bizde eflin minel dusunuyorduk Google azizligine uğradık her bilgi doğru değil ne yazikki araştırınca öyle bir anlamı yok farscada batmak demek bilginiz olsun
sudeborakk ksm61 yaa bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim işte herkes kafasına göre anlam yükleyince isimlere ortaya böyle şeyler çıkıyor zaten çok zor karar vermiştik 🥲
frdbgdtl esmav sizinle aynı hisleri besliyorum. Feride koyacağım ben de. Yorumları olurken şok oldum 😂
cansel_sipahioglu @babyou 19 haftalık hamileyim hala net bir karar veremedik ama destina hoşumuza gidiyor şimdilik henüz netleşemedik 🌸
kymzfatma babyou benimde ilk kızım gökçe öz türkçe isim koyduk şimdi 31 haftalık hamileyim bunada öz türkçe olsun diye karaca koymaya karar verdik 🥰
gokcebuse kymzfatma Bende ilk kızıma öz Türkçe olsun diye Gökçe koydum şimdi 2. Kızıma da Türkçü bir isim koymak istiyorum ya Ülkü ya da Bilge koyacağım inşallah
Aysenurergin babyou bizimde kız olacak eşim küçükken hayali imiş ilk çocuğunun kız olması olursa ismini ecrin koyacağım diyormuş bende hafsa seçtim Nasipse Ecrin Hafsa olacak