meliskayra Tayinimiz çıktı hayırlısıyla gideceğimiz yerde tercihlerden sonra kesinleşecek eşim polis doğuya gideceğiz Van Şırnak Iğdır Ağrı Erzurum Hakkari gibi illeri yazdı daha önde lojmanda kalmadık doğuda lokma hakkımızı kullanmak istiyoruz haliyle 1 buçuk yaşında bebeğim var nasıl olacak ne olacak hiçbir fikrim yok hayatımız düzenimin değişiyor heyecanlıyım gerginm lojman çıkmazsa eşyalarımız götürelim diyoruz çıkarsa eşyalı devralırız belki kafam çok karışık 1 buçuk yaş bebeyle taşınma telaşıda beni ayrıca strese sokuyor hakkımızda hayırlısı dostlarım sizde durumlar nasıl ne planlıyorsunuz fikir verelim birbirimize
ysmnsen meliskayra benim eşimde asker bizim daha açıklanmadı beklemedeyiz bizimde doğu bakalım neresi çıkacak merakla bekliyoruz
aysgl330633 meliskayra şu an nerdesiniz bilmiyorum ama lojman çıkarsa da ben sizin yerinizde olsam eşyalarımı götürürdüm yine de evet yıpranıyor ama insan da yıpranıyor dediğiniz gibi düzen değişiyor oradaki hayat şartları vs değişiyor . Yine de sen bilirsin canım. Bizde bakalım eşim yurt dışı görevi için haber bekliyor ailemizde götürmek istiyorum demiş birkaç yere konuşulması için galiba bizde yurt dışına gidebiliriz benim oğlum daha yeni 5 aylık olacak . Allah yardımcın olsun canım
meliskayra aysgl330633 bende götürme taraftarıyım ordan alacak olsak nakliyeyle aynı fiyata gelecek eşya fiyatıda zaten eşyalarım çok yeni değil sadece beyaz eşyam yeni 1 yıllık falan canımız sağolsunda eşya hallolur
kvsr1603 meliskayra eşyalarımızı getirdik biz gelip buradan alanda var lojmanın içinde eşya bırakan olmuyor çünkü evi boşaltıyorlar öyle teslim ediyorlar batıdakiler ondan sonra geliyor daireye göre değişiyor eski tabiki am elimizden geldiğince yapıyoruz hemen hemen herkes mutfak tezgahı yaptırdı kimisi dolap yaptırmış kimisi hiçbirşeye dokunmamış eski haliyle duruyor
guzzhanim Teyzemin kocası asker. Lojmanda oturuyorlar Diyarbakır’da. Eşyalı onlarınki. Sanırım ya izin vermediler yada bizimkiler öyle istedi. Ama eşyalar eskiydi. Hele yatak falan temizletmesine rağmen zor kendini toparladı. Beyaz eşyayı yeni degistirdiler memurlar. Ocak falan eskiydi
iremm00 meliskayra bizde seneye doğuya gideceğiz eş goturlebilen yer çıkar diye düşünüyorum, lojmana, giremeyebilirz çünkü doğuda kiralar bir tık uygun, lojman hakkımızı ilerleyen yıllarda kullanırız diye düşünüyorum
Hmnd ysmnsen Ne zaman açıklanacağı hakkında bilginiz var mı bayramdan önce diyen var sonra diyen var haziran sonu diyen var çok karışık beklemek de çok sabır istiyor
ysmnsen Hmnd vallahi hiçbir fikrim yok canım ama bayramdan önce açıklanır diyorlar umarım bir an önce açıklanır da rahatlarız çok merakla bekliyorum
kurkmantosuzmadonna Hmnd haziranı bulmaz. Geçtiğimiz yıl mayıs sonuna doğru açıklandı. 23 mayıstı sanırım
Ftm_75 meliskayra Biz de ilk üçe Şırnak Hakkari Bitlis’i yazdık süreleri kısa diye ve 3 tane küçük çocuğum var inan ne yapacağımı hiç bilmiyorum ama biz eşyalarımızı götürmeyeceğiz süre kısa olduğu için ya En azından sadece işte Perde halı mutfak eşyalarını götüreceğiz ufak tefek kendi arabamızda Çünkü nakliye ücreti 90/ 100 bin istiyor orada ikinci el idare edeceğiz bir şekilde
kvsr1603 Ftm_75 bunu yapanların çoğu pişman oluyor ben uyarayımda çok masraf oluyor herşeyi tekrar almak benden tavsiye yol parası zaten verilecek bekar olanlar hallediyor ama çocuklar varsa bir daha düşünün derim