meryys ben Eurofins e karar verdim sanırım. Doktorla da konuşacağım nasıl olacak bilmiyorum. Senin gibi yapıp sonucu sağlıklı çıkan vardı merak etme. Çünkü aslında seninde baya vakit girmiş. Tam 24 saate gerek yoktur öyle söyledi konuştuğum kişi ama senin sorun olmaz bence.
Bence çok sağlıklı bilgiler de olmuyor forumda. Ben forumdan okumuştum kan sulandırıcı iğne ve ilaç kullanan kişilerin dna sı daha zor ayrıştırılıyor bilmem ne diye. Hatta iğne 12 saat etkili corasprin daha uzun etkili yazmışlardı. Bugün intergende konuştuğum kişi de corasprin çok sorun değil iğne daha önemli dedi. Bu süreçte her kafadan bir ses çıkıyor sen korkma inşallah çok güzel gelir sonuçlarınız.
Ben 9+3 üm şuan. Tekil gebelik