ikincianalik Hanımlar 15 haftalık oldum ama aşırı sıcak basmaları yorgunluk var önümde koskoca 3 ay yazı düşündükçe bunalıyorum nasıl geçecek ayları
beautiful_ ikincianalik valla bacım inanma çok zor geçiyor 3.trimestere geçtik hâlâ şikayetler hatsafada
ARYa143 ikincianalik ozlemanneyim beautiful_ Sağlik olsun annecikler 🤗 riskli durumlar yoksa (olmasın inşallah) bunlar geçici şikayetler sefasını görecez inşallah 🥰 Cennet boşuna annelerin ayak altında değil 🌸
ARYa143 Zarifhnm1 o bende de var ya 18 hafta olacaz nerdeyse ama hemen yoruluyorum (evde 2 yaş bebeğim var tabi sağolsun bu konuda o da etkili 😂😂)
ikincianalik beautiful_ 3. Trimester beni tedirgin ediyor tam yaz aylarına denk geliyor bakalım nasıl olacak
beautiful_ ARYa143 tabiki geçecek inşaAllah ilk gebeliğimde musmutluydum şimdi ağrı sızı kıvranıyorum
ikincianalik ARYa143 ne güzel bi temenni olumlu düşünmek gerekiyor doğru diyorsun çok şükür bu günümüze ☺️☺️
tinymiracle1 ikincianalik katılıyorum hani geçecekti. Benim de hala bulantılarım devam ediyor midem çok yanıyor ve üşüyorum
ARYa143 beautiful_ cinsiyeti farklı olabilir belki o zaman da çok farklı belirtiler oluyo genelde, gerçi benim bu da kız ama ilkiyle farklı baya 🙄 bulantı az ama yüzüm tarla gibi oldu😭😂
ikincianalik ARYa143 evet benim de cinsiyet farklı ama bi öncekiyle aynı belirtiler ben bi değişiklik görmedim kendimde 😆
ARYa143 Zarifhnm1 oyy Allâh kolaylık versin🤗 ben park işini kocaya devrettim bizimkine kaydırak için felan kucak lazım olduğu için taşıyamiyorum o bakımdan🤭😁😁
ARYa143 ikincianalik heee kızın yaşı iyimiş de, çalışmak yorar ya Allâh kolaylık versin🤗 ben kızımın 2.sene ücretsiz izin hakkını kullanıyorum 🤭 gebe kalınca da süre uzadı baya eğitim öğretim hayatıma uzun bir mola 🙈😂😂