kızlar merhaba 32+1 haftalık hamileyim bebeğimin sağ böbreği 6.2 mm olmuş sol 3.2 . dr çok sıkıntılı bi durum değil sık takip gerekiyor dedi doğum sonrası ultrason çektiririz o zamana kadar da takip edicez dedi tam işeyemediği için de olabilir dedii başına gelen var mı acabaa ben biraz panik yaptım 🥲