İlk oğlumda gebelik zehirlenmesiyle erken doğum yaptım 27 haftalık doğdu. Şuan tekrar hamileyim 23 haftalık ve yine gebeliğin başından beri sağ ve sol iki damarda da direnç olduğunu söyledi doktor. Bu şekilde ilerlerse gelişimini etkiler gebelik zehirlenmesi olabilirmiş. Kan sulandırıcı kullanıyorum. Daha önce böyle olup da son haftalara kadar gelen oldu mu çok endişeliyim yine aynı şeyleri yaşayacağım diye ilk gebeliği öyle olup da sonrakinde aynı şeyi yaşamayan ya da daha ileri haftalarda doğum yapabilen var mı çok merak ediyorum stres yapmamaya çalışıyorum çünkü tansiyonum da çok yükseliyor