sibelaydin0206 son ana kadar çalışmak istiyorsan doktordan çalışabilir raporu alıp işyeri muhasebesine vermen lazım, ilk izne ayrılabilme haftanda izne ayrılacaksan eğer çalışamaz raporu alıp muhasebeye vereceksin onlar işlemlerini yapacaklar.
Doğumdan sonraya çok iznim kalsın istiyorsan önce çalışabilir alacaksın. Doğum izni uzamadan önce 32de çalışabilir alıp 37ye kadar çalışılıyordu
Şimdi haftaları tam bilmiyorum canım
Güncel 120bin civarı olması lazım yeni değişiklikle beraber