13 gün önce 7+5’ken doktora gittim. Keseyi gördüm ama kalp atışı yok dedi bebekle ilgili yorum yapmadı. Bugün gittim kese 2 katına çıkmış geç döllenme olabilir normal şartlarda kalp atışı duymamız gerekiyordu 1 hafta sonra tekrar gel o zaman da kalp atışı olmasa konuşuruz. Belki şimdi alsam bebek canlıdır 1 hafta daha bekleyelim ona göre karar veririz dedi. Bundan önce de bi kalp durması vardı. 2 defa bebeği gördünüz mü dedim bir şey demedi. Bugün 9+4’üm. Ağlamaktan içim çıktı😢😢