happymom156 2’li tarama da bi sorun yoktu çok şükür 4’lü taramayı yaptırmaya gerek var mı sizce ? 13. Hafta da kontrole gitmiştim 16 da tekrar mı gitsem yoksa doktor 17 de tekrar gel 4’lü taramayı yapalım dedi onu mu beklemeliyim