Kızlar bir ay önce idrar verdim bugün gitim sağlık ocağına 20 haftalığım asi oldum orda baktılar protein kaçamağı var dedi gebelik zehirlenmesi yaşanabilir yüksek tansiyon ve fazla ödem olur dedi tekrar randevu alıp gitmem gerekiyor idrar vermem gerekiyor yaşıyan varmı şuan ağlıyorum çok korkuyorum 5 ayım biti 🥹