helin_a Detaylı utrasyon en geç ne zaman yapılmalı 21+1 im develete gıttım bana 5 hafta sonraya sıra verdı 26 haftalık oluyorum ozaman
yeliz1923 helin_a 20 -24 arası ben 22 de yaptırcam en güzel hafta iyice oluşmuş oluyor 26 geç gibi geldi bana
helin_a Melike3506 bende öyle bılıyorum devler hastanesine gıttım ozaman A verdı sekreter yapacak bırsey yok dedı
cansucaann Her zaman yapılabilirmiş arkadaşlar rahat olun sadece 20-24 arası pozisyonel olarak bir tık daha iyi oluyormuş o kadar
helin_a yeliz1923 Bende 24 kadar son sanıyorum ama develete gıttım ozamana A verdı sekretere söyledim yapacak bırsey yok dedı
cuteregina Bence maddi durumunuz yeterli ise özele gidin epey gecikiyor çünkü bende maks 24 hafta diye biliyorum