Minigim2727 İlk gebelıkte serklajım var geçen hafta doktor baktı rahım ağzı ıyı durumda dedı de. Benım kasıklarda ağrı var sureklı ama yanı. Ağrı olmazsa hassasıyet oluyor. Acaba herkes mı Benım gıbı kasıklarımda sureklı bır sızı hıssedıyorum adet olacak gıbı
dilarakadir0853 Minigim2727 canim benim hamileliligimin basindan beri kasik ve bel agrim oluyordu suan 15+5haftalik hamileyim 1 haftadir yok.her doktora gittigimde soruyordum doktor ormmal diyordu magnezyum verdi o beni cok rahatlatti 1 haftadir agrim yok.siddetli agrin yoksa kanma lekelenme vs yoksa ultrasonda hersey normalse korkulacak birsey yok bence.rahim ve bebek buyuyor sonucta.sen yine dikkat et surekli dinlen bence
Minigim2727 dilarakadir0853 ınsallah bırsey yoktur.bır kaç saat sürdü sımdı ıyıyım çok şükür. Bol bol su ıctım. Çalışıyorum masa bası ama yormamaya çalışıyorum kendını. Sağlıkla kolaylıkla alalım knsallah kucağımıza. Çok tedırgın oluyorum