kubracaliskn Hanımlar merhaba cuma kontörle gitmiştim son adet tarihime göre 5+5tim. 6 mm kese göründü içindeki yapı sizce yolk sac mı bakabilir misiniz acil?
guloral kubracaliskn kubracaliskn Ben de suan 6+6 yım Haftada tıpkı senin gibi sadece yolk sac görüldü. 6.haftamda fetal gözüktü ve kalp atısını duyduk cok şükür. Korkma belki benim gibi regli tarihinden daha kücüktür cünkü benim gelişme uymuyor reglime göre
zehraclk0 kubracaliskn 6+3te bile bebeği göremedik bakalım bu hafta görürüz İnşallah daha erken üzülmeyin görürsünüz bebeği
guloral kubracaliskn 5. Haftada benim raporumda fetal nod yazıyordu yani henüz embriyo yok demekmiş bende üzülmüştüm ilk gördüğümde ama dediğim gibi gönlünü ferah tut ultrason görümtümüz bile aynı hemen hemen 😀
kubracaliskn Rapor bulamadım. Yok görünen yapı yolk saça benziyor mu onu merak ettim bir de progesteronum düşüktü benim 5,2 sağlıksız gebelik ihtimaline karşı iğne ve ilaç başladı. Çarşamba kontrolüm var çok tedirginim
guloral kubracaliskn stres iyi değil ama biliyorsun ki yapma böyle bende progestan kullanıyorum şuan fitil olarak. Eğer o bebiş dünyaya gelicekse her şekilde gelicek korkma gönlünü ferah tut
kubracaliskn guloral evet bunu da biliyorum ama ilk gebeliğim ve her anne adayı gibi çok istiyordum şimdi böyle şeyler olunca korkuyorum ister istemez. Bende iğne ve duphaston hap kullanıyorum. Bebek gelişir mi oluşur mu diye kendi kendimi yiyorum
guloral @“kubracaliskn” kubracaliskn Benimde ilk gebeliğim bende korkuyorum ama bir yandanda gönlümü ferah tutmaya çalısıyorum sende öyle yapmaya çalış cünkü cok minikte olsalar hisleri hissediyorlarmış strese girmemeye çalış
kubracaliskn guloral teşekkür ederim desteğin için elimden geldiğince pozitif olmaya çalışacağım. Şimdi kesenin içinde bir şey var diyor musun bana ☺️ yani bebek var mı bilinmez erken de yolk sac oluşumu var gibi mi? O da önemli bir adım çünkü
kubracaliskn Doktor bir şey demedi bana çünkü keseyi gördü hayırlı olsun gözün aydın dedi kan verdirdi progesteron düşük gelince hızlıca iğne ilaca başladık
guloral kubracaliskn y.s:3mm crl:3mm=6w Bak bende böyle yazıyordu 6.haftamda benim gittiğim hastanenin uygulaması var ben ordan bakıyorum epikriz rapora ultrason kağıdındada yazıyor olması lazım ys dediği yolk sac crl bebek
kubracaliskn Bede yazıyor mu dediğin şeyler peki anlamıyorum pek kusura bakma 🥺 bende özele gittim uygulama var ama rapor göremiyorum
guloral kubracaliskn içinde bişe var gibi ama doktor değilim ki bende bileyim :( bende tekrsr baktım ultrason resimlerime d ölçüsü bende de var doktor sadece kese mi dedi yani bakarken onlar söylüyor işte ölçüyor ne bilim benim doktorum öyle. Sen amasyadamısın hastaneye baktımda. Benim eşimde haziranda orada askerlik yapacak tesadüfe bak .
kubracaliskn guloral evet Amasyadayım haklısın tabii ki doktor değilsin kendi ultrasonuna göre bilirsin belki demiştim ☺️ doktor vajinal muayene yaptı kesen var bak gözün aydın dedi başka bir şey demedi direkt progesteron baktı artık beta bakmam betaya gerek yok dedi. İğne ilaç verdi çarşamba göreyim dedi