Merhabalar 2. Gebeliğim ve 8+4 haftalık hamileyim. Arkadaşlar söyle bi problem var bende iç çamaşırım hep ıslak gibi akıntı değil sanki su gibi ıslaklık. Normal mi sizce ? İlk kızımda su azlığı vardı 32. Haftadan itibaren o yüzden erken doğum yaptım.