Herkese merhaba.
Geçen yıl temmuz ayında acil sezeryana alındım. Bebeğim şuan 10 aylık. Ama ben bebek 6 aylıkken tekrar hamile kaldım. Çok erken oldu. Beklenmedik bir durumdu. Ve şuan çok korkuyorum. Kanada da yaşıyorum ve aile hekimi ile devam ediyorum çünkü henüz bir hastaneden de kabul almamışım. Yada 6. Aydan sonra kabul ediyorlar. Bu yüzden dikişlerşm hakkında pek bir bilgim yok. Ama arada çok sızlıyor. Zaten çok kalın ve belirgin dikilmiş. Psikolojimi çok bozuyor.
Böyle sezertandan hemen sonra hamile kalan var mı ? Varsa nasıl sıkıntı ile karşılarştınız.