Melekk_38 Kızlar bu awox sadece bende mi böyle hayali çizgiler çıkartıyor yoksa herkeste aynı mı😃adete 4 gün var ilk idrarla yaptım böyle çıktı yine var mıdır
fzay Melekk_38 ben göremedim canım ama sen gördüysen 2 gün sonra tekrarla testi koyulaşma var mı takip et. Artık testlerin hepsinde yalancı çıkaranları okuyoruz burda hiçbirine güven kalmadı ya
buketdeniz19 Melekk_38 ben çizgi göremedim canım bende adetime 4 gün kala awox ile öğrenmiştim ama benim çizgi belliydi
Melekk_38 buketdeniz19 çizgi belli aslında ama fotoda net çıkmamış yalancı da olabilir tabi alıştık artık
heyecann2 Ben Awox testti 5 ay denedim en son şubat ayında adetime 7 gün kala bu şekilde öğrendim değerim 20 di
as_s Ben de awox la öğrendim güvenilirliği yüksek bir test ama son zamanlarda yanılanlar çok olmuştu Ben silik çizgi göremedim
fatmabaki Melekk_38 ben görüyorum canım çünkü benim testim de böyle çıkmıştı regl den 4 gün önce beta 11 di bu belirsizlik ile kalmaktansa kan versen daha iyi olur ben dayanamadım hemen vermiştim
minosannecik_2minis Melekk_38 benimkine de bi bakar mısınız benimde awox ve açtıktan sonra testi en dipte pembe bi çizgi var ikinci çizgi ben emin olamıyorum
gkcalyaa minosannecik_2minis benim de çizgi dün gece dipdine çıktı post açmıştım hatta ben de anlamadım pespembe silik çizgi ama çizgiler dip dibe