momof3 Merhaba hanımlar 🌸 12 aylık bir kızım var bu ay bir bebek daha istediğimiz için denemeye başladık yaklaşık 9 gün önce oldu ilk denememiz.Doğumdan 7 ay Sonra adet olmuştum yani toplamda 4 kez oldum ama hep 2-3 gün erken olurdum.Ama bu kez olmadım 4 gün geçti hatta adetim.Doğumdan sonra düzensizlik olabileceği için çokta ümitlenmek istemiyorum testte yapamıyorum 🙈İçim içimi yiypr resmen.Asljnda test yaptım ama idrarda brlli olması için en az 10 gün geçmesi gerekiyor o yüzden haliyle negatifti.Sorum şu testi ne zaman yapmalıyım ? Böyle olan var mu?
momof3 Ftmemne Adetim 4 gün geçti ama ilişkinin üzerinden bugünleri birlikte 10 gün geçti sanırım artık varsa çıkar cesaret edemedim bir türlü 🙈 Dün ovülasyon testiyle denedim ama sanki çok çok silikti psikolojik görüyorum heralde dedim
hfsatk momof3 bende ilişkiden -0 gün snra yaptım silik çıktı kuzum sonra lekelendm o ayrı bsy tabi :) ama varsa cıkablr ya bi yap istersen
momof3 hfsatk Kuzum erken gelebil testi yaptım ama negatifti 😥Sanırım yok bu ay zaten ilk denemeydi düşük bir ihtimal yani.Ama bakalım hayırlısı olsun😌💕