Tam 10 gün evvel 39+1 de ne suyum ne de nişanım geldi hareketliyim ama kıpır kıpır o gün kahvaltı hazırlarken tuhaf bir ağrıyla uyandım Regl sancısı gibi ama daha yoğun vurdu geçti 😂 yattım dinlendim ben hiçbir zaman pilates yürüyüş vs yapmadım bu arada son zamanlarımda oğlumu yalnızca parka götürdüm ev işi yaptım evde harektliydim.39 olmadan son haftamda dahi ilişkiye girdik 🙈 Neyse uzatmıycam 39.haftada gelen o sancılar gün içinde devam etti ara ara iş yapıp yattım hatta arkadaşımın bebeği olmuştu araçla bebek görmeye gittim 😂 Akşama doğru yemek yaptım bel ağrım müthiş artmıştı.Sallamadım. Akşam yemeği yatış herşeyi yaptım oğlumu uyuttum.Bende saat 11 gibi uyudum gece.Kalktığımda sancı artmıştı duşa girdim çıktım saat 1 gibi gece.Duş aldıktan sonra sancı çıldırdı 🤣 Annemle arkadaşlarla konuştum o esnada gece saat 2:30 a kadar 45 dk da bir vuran sancı 30 dk ve 15 dk ya indi.Eşime haber verip uyandırdım oğlumu hazırlayıp anneme bıraktık.Başka bir ilçenin takipli olmadığım hastaneye gittik.Yolda benzinlikte wc ye uğradım 🤣🤣🤣 Neyse hastaneye geldik sancılar kudurmuştu artık ebeler beni hemen Nst ye bağladılar açıklık 5-6 cm idi ilk muayenede.Devlet hastanesi olmasına rağmen eşimi de sancı odasına aldılar biraz daha sancı çektim beni hazırladılar bilgilerimi aldılar takipli olmadığım için kan filan verdiler ebelerde şaşkındı açıklığım 8 cm e çıktı birden ben o esnada inliyorum tabi eşim de yanımda elimi tutuyor gariban 🤦🏻♀️😂 Sonra bi ara tansiyonum çıktı 14.9 a titreme geldi ebelerimden biri o esnada bana kas gevşetici yaptılar rahatlıyayım diye başım dönmeye başladı çok kötü oldum.Sonra sancılar artık beni yatırmaz oldu ayapa kalktığımda büyük wc yapma hissi geliyor diye ebelere bağırdım beni hemen çatala aldılar epizyomu yaptı ebem o esnada zor tuttum kendimi 2.ıkınmamda Kızım kucağımdaydı doğumum toplam 2 saatte oldu ama tüm gün sancı çektim.Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah kızım şuan beşiğinden bana bakıyor sütçü kadın olarak 😁😅