35.haftanın sonunda ultrasonunda bebeğimizin son 10 gündür kilo almadığını öğrendik doktorumuz gelişim geriliği başlayabileceğini 3 gün sonra tekrar gelmemizi eğer kilo almaya devam etmezse duruma göre doğumu planlayacağımızı söyledi.3 gün içerisinde bebeğe kilo aldıracak şeyler denedim ve işe yaradı 3 gün sonra 36+3te kontrole gittiğimizde bebeğim kilo almıştı nstde herhangi bir sancım yoktu doktorum da her şeyin yolunda olduğunu söyledi o günün gecesinde 36+4te uykumda suyumun geldiğini hissettim öncesinde başka bir doğum belirtim yoktu lavaboya geçtimde sızıntı şeklinde suyumun geldiğini gördüm su gelmesi durumunda hemen hastaneye gidilmesi gerektiğini bildiğim için hiç panik yapmadan hastaneye geçtik acilden girdik ebe ve hemşireler bilgilerimi aldı doğumhane katına alındım o sırada ilk vajinal muayenem yapıldı ve doğumun başladığını 1 cm açıklığımın olduğu söylendi önlük giydirildi ve odaya alındım nstye bağlandım sancım yoktu sonrasında doktorum geldi tekrardan muayene ettiğinde 3 cm açıklığım olduğunu kendi sancılarımın gelmesini bekleyeceğini söyledi suyumun gelmesinden itibaren 10 saat beklendi fakat kendi sancılarım başlamayınca ve açılmam 3cmde kalınca suni sancı verildi buradan sonra doğum çok çok hızlı ilerledi suni sancı takıldığı an etki etmeye başladı 14.20de suni sancı takıldı açılmam çok hızlı ilerledi ve 16.33te bebeğimi kucağıma aldım yani her şey 2 saat içerisinde oldu bebeğim 2100 kg gayet sağlıklı doğdu sormak istediğiniz bir şey olursa yanıtlarım herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almasını dilerim 🥰