CemileAkkurt niye başkasının evinde kalmayı düşünüyosunuz ? Kendi eviniz varken ,yeni doğum yapmış biri olarak başkasının evinde ki isterse kendi anne eviniz olsun neden kalasınız? Kendiniz ve bebeğinizin rahatı için en güzeli kendi eviniz. Benimde ilk doğumum olacak , annem vefat etti yaşasaydı da sadece yanımda kalmasını isterdm gidip orada kalmak istemezdim.