zahidersinela Kizkar 38+1 de yani pazar günü dün karın ağrısıyla geldim ve 2 cm açıklık başlamıştı acil sezaryene alindim gayet iyi ve güzel geçti dunaylar Tatlısi yakışıklı oğlum anneler günü hediyesi oldu bana
aydkut zahidersinela hayırlı olsun gözünüz aydın🌸 ameliyat anı nasildi herhangi birsey hissettiniz mi cekistirme dokunus gibi
zahidersinela Fatmanur_0416 bebeğin gelişim geriliği vardı sürekli sancım oluyordu ama serumlarla duruyordu bugün gündüz adet sancisiyla mide bulantısı ile uyandım öğleden sonra hastaneye geldim hemen sezaryene alindim
zahidersinela Fatmanur_0416 çok tesekur ederim çok tatlı çok yakışıklı rabbim isteyen herkese nasip etsin