Ben doğum yapalı 10 gün oldu bebeğim ilk iki gün memeyi tutuyordu güzel emiyordu ama sütüm çok azdı ve göğüs ucum yara olmuştu bebeğimde sarılık geçirdi ebenin önerisiyle silikon uç aldım onunla emziriyorum ama onsuz artık tutmuyor sürekli memeyi reddediyor ne yapabilirim nasıl kurtulabilirim 😔