Arkadaşlar merhaba 29 haftalığım an itibari ile karnıma bıçak saplanıyor gibi yürürken ağrı giriyor sağ tarafa özellikle tempomu düşürmek zorunda kalıyorum adım adım yürümem gerekiyor yavaş yavaş yoksa ağrı çok şiddetleniyor bebeğin şeklinden dolayı olduğunu düşünüyorum sizde de böyle bir sorun var mı ama dinlenince geçiyor ağrı sadece yürürken oluyor