CemileAkkurt evet normal doğum çok şükür ben son 2 ay yürümeye başladım günde yarım saat falan son haftalarda da merdiven çıkıp indim dikiş beni biraz zorladı dikince uyuşturdukları için hissetmiyorsunuz ama benim çok fazla dikişim olduğu için sonrasında ağrı hissettim hala da biraz ağrıyor çok yürüyünce veya iş yapınca