Salihaaa 26+2 günlük hamileyim.Seker yukleme icin cok vakit kalmadi.Aslinda yaptrcaktim ama yaptiran bikac kisiden soyle duydum.saat basi toplam 4 5 kez kan verdim.o sekerli icecekten sonra mide bulanti kusma yaptigini ve pisman olduklarni soylediler bi gözüm korktu sanki acaba yaptrmasam mi diyorum. Sekeri cikanlar nasil belirtiler vardi.onceden anlayabilmek mumkunmu
Aysnrplt Salihaaa test yapılmadan anlayamazsınız bunu. Ailede varsa bebek haftasından daha tombişse kesinlikle yaptırın. Normalde bile yaptırsanız iyi olur ama siz bilirsiniz
Salihaaa 1ay once dr. 1 hafta onde demisti ama suan ne durumda bilemiyorum gidicem bu hafta bakalim. Cok kararsiz kaldim
Zeyneb35 Çok abartmışlar ya 50 gram Allahtan korkma canım şerbet gibi tatlı şerbeti hatta limonlu ve çilekli yapmışlar o kadar da abartılacak kötü bir tad değil içiyorsun 10 dk içerisinde yavaş yavaş ne olcak
ikinciprensimgeliyor Ben yaptirdim gecen hafta.ailemde olmadığı halde bende yuksek cikti.seker diyeti yapiyorum.Ayrica sekerin var olup olmadığını sadece kan almakla anlayamayiz dedi doktorum.oyle olsa neden seker yükleyelim dedi.sekeri vucuda yukleyip direncini ölçüyoruz yukseliyor mu yükselmiormu diye demisti.