Kızlar bana dua eder misiniz, evde 2 tane kuzumu koyup saat 10da gideceğim hastaneye yatışım yapılacak 12de sezeryana gireceğim inşallah..
Bugun de nişan geldi benden akşama kadar inşallah 12ye kadar bekler bebişim, evde evladını bırakıp gitmek çok zor Allahım sağlıcakla diğer kuzumu kucağıma alıp evime kuzularımın yanına gelmeyi nasip etsin,çok da korkuyorum spinal olacağım iğne olmazda genele döner diye korkuyorum genel anestezinin riskleri daha fazla okudugum kadarıyla Allahım korktuguma uğratmasın aklıma direkt iki kuzum geliyor çok duygusalım dokunsalar ağlicam🥺🥺