anominxx Arkadaşlar afra ya da beril düşünüyoruz ama hala emin değiliz siz hangisini koyardınız? Ya da farklı öneriniz varsa ise yazar mısınız???
gozdeguzel anominxx beril bence zor söyleniyor beren daha güzel ama afra en güzeli bide benim tanıdığım afralar hep güzel
hollyymollyy Öneri işi sonsuz bir deniz ama iki isim arasından ben Beril’i beğeniyorum 🤗 afra tafra diyesim geliyor afra deyince🤭
evnongkc anominxx ay bi an bunu yazan ben miyim dedim😅 beril ismini düşünüyorum bende geçen gün afra ismini de önerdiler ikisini aynı mesajda görünce şaşırdım bende berilden yanayım ama