Eseenn Adetime 1 gün vardı akşamında test yaptım pozitif çıktı emin olamadım sabah kalktığımda ilk idrarla tekrar yaptım yine pozitif çıktı ama daha önce ikizlerime düşük yapıp 4 ay hamile kalmak için dua edince kendimi çok umutlandırmak istemiyorum yarın doktora gidicem ama heyecandan duramıyorum sizce hamile miyim ??
DiplomaliEvHanimi Eseenn canim positifse bi sans var demekki ama en iyi sonuc kan insallah iyi bi sonuc alirsin 🙏🏻😇
Linam Eseenn Cnm benimde 1 gün var belirti oldumu hiç acaba benim normalde bi kaç gün öncesinden gelirdi ama daha bişey yok akıntıdan başka
Eseenn Seda5892 bizim buraya devlet yarım saat uzaklıkta özel hastanede yok maalesef 😔 o yüzden Pazartesi’yi bekleyip kendi doktoruma gitmeyi tercih ettim