Kizlar bebeğim 3 hafta önce grip oldu ilk 3-4 gün yoğun burun akıntısı vardı ama atesi felan yoktu bende serum fizyolojik ile sürekli temizliyorum ateşi olmadığı için de hastaneye goturmedim açıkçası çocuk daha kötü hastalık kapmasin diye sonradan öksürmeye başladı aynı gün sağlık ocağına gittim aferin verdi sadece ve serumla temizlemeye devam et dedi bende yaptım 1 hafta daha geçti tamam burun akıntısı gitti ama deli gibi geniz akıntısı başladı öksürük yok ateş yok burun akıntısı yok ama geniz akintisindan çocuk gece uyuyamiyo nefes alamiyo artık yine sağlık ocağına gittim bu sefer burun spreyi ve alerjik damla verdi 3 gün kullan geçer dedi yine geçmedi hala ayni. İstanbul’daki acillere gitsem ateş öksürme yom burun da almiyo diyip gecistiricekler biliyorum adam akıllı ilgilenmicekler ne yapacağımı sadirdim artık bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız ne yapıyorsunuz nolursunuz birşeyler söyleyin bana. Gece uykusu yok gündüz uykusu yok çocuğun artık. Hastalıktan kaynaklı bir huzursuzluğu yok çocuğun ama geniz akıntısı perişan etti bizi