Kızlar selamm❤️ yarın 5+5 olucam inşallah ilk ultrasonuma gideceğim ve baştan söyleyeyim karından sıkışık gideceğim. En son 7 mayısta 4701’di beta. İki kattan fazla artıyordu maşallah. Yani en az 18 bin falandır 11 mayıs yani yarın için. Sizce kese ile birlikte yolk kesesi gözükür mü? Benim iki düşüğüm oldu, bir kimyasal bir de normal. Kese gözüktü sonra bozuldu düşük oldu. Kan pıhtılaşma var çok ağır değil ama. Enox iğne ve ecopirin kullanıyorum. İnşallah sorunsuz devam eder. Çok uzattım kusura bakmayın, yani yarın karından yolk kesesi gözükür mü sizce? Cevaplarsanız çok sevinirim🩷🥰