eslem2121 kızlar 23 te adet oldum 3 gün önce lekelenme yaşadım daha sonra yumurta akı gibi bi akıntım oldu şu birkaç günde ise sırtım karnım kasıklarım çok ağrıyor polip mi miyommu nedir 🥺😐
tahamommy eslem2121 kız bende bi post açtıydım peki akıntın devam ediyor mu sürekli benim de 10 gündür var sürekli ama koku vs yok kasık ağrım var sadece
eslem2121 tahamommy sürekli devam ediyor aşk akıntı sorun değil adet olacakmışım hibi ağrı var ama gel görki daha çok var adetime benim anlam veremediğim şeyde bu
tahamommy eslem2121 aynen benimde öyle de bu polip durduk yere mi çıkarmış ki aklımı çeldin şimdi önce bi test yapim nolur nolmaz sonra randevu alıyım bence ben
ikiprensesannesi___ eslem2121 benimde Aynı öyleydi canım ili hafta falan sürdü çok Şükür geçen hafta adet oldum ama kasık ağrım yoktu
karaelmas01 Ben rahim içi polip ameliyatı oldum aldılar yani onun öncesinde ara kanamalarım vardı en son adetten sonra 1 hafta kahverengi akıntım oldu doktora gittim polip büyümüş almamız lazım demişti
tahamommy karaelmas01 geçmiş olsun polipte kanama çok oluyor sanırım akıntınızda herhangi bişey oluyor muydu veya ağrı vs
karaelmas01 tahamommy teşekkür ederim adetlerim genelde sancılı oluyordu polip aldırdıktan sonra geçer dedim ama geçmemişti. Onun dışınca ağrı sızı olmadı
eslem2121 tahamommy inşallah cnm seninde inşallah sabaha bir test yap sen benim gebelik değildir çünkü regle baya var
tahamommy eslem2121 hiç belli olmuyor ya biliyosun erken yumurtlama olduysan, benim aklıma başka bişi gelmiyor zaten enfeksiyonda değil büyük ihtimalle koku yok