dedimayse rumeysakulg Dün aynı sorunu bende yaşadım bol akıntı ve sortta pembemsi iki damla leke gördüm. 18. Hafta. Ağrı sızı leke vs olmadı sonrasında.
ayse4517 rumeysakulg tekrari olmadiysa problem yok doktorum takip et demusti yakin zamanda yasamistim
Semilk05 rumeysakulg dün gece bizim de ilişki oldu sabah bende 2 damla çok aşırı açık pembe leke gördüm ağrım sancım yoktu benek hareketi iyi o yüzden takipte kalmayıntercih ettim 30+2 deyim
kucumen rumeysakulg ağrı sancı varmı ? Yarına kadar takip et yoksa eğer Dr gozuk Allah korusun düşük olabilir ama ben 10 haftalıkken öyle yaşayıp düşük yaşadım 20 hafta çok ileri gebelik için de rahatlasın diye bence Dr gozuk sen fotoğrafla lekeyi görmek ister belki inşallah sorun yoktu temkinli olalım biz 🤲🏻
Semilk05 rumeysakulg inşallah alta baskı var ama benim hep var haftalardır endişeleniyorum Bidaha damla değil silik gelirse bile direk giderim
rumeysakulg Semilk05 bende gidip gitmemek arasında kaldım ama bekleyeceğim hareket hissettim az önce de Ve bi daha leke vs olmadı çok şükür
hollyymollyy Gebelik eğitimine gittim geçtiğimiz haftalarda, doktor bu tarz pembe ve cok az olan lekelenmelerin çok normal olduğunu takip edilmesi ve tekrarı durumunda doktora bilgi verilmesi gerektiğini söyledi🙏🏻