Deletedmom_877 Son adet tarihini bilmez isek doktorlar nasıl anlıyor doktorların dediği sat tarihi kesin mi ya da mesela bebek 15 hafta diyelim bu 15 hafta önce mi oluşuyor yoksa 2 3 ay önceden de oluşma gibi bi durum söz konusu mudur?
whsh Deletedmom_877 ben hatırlamıyordum Doktorlar en başından beri net bir tarih söylediler bende o şekil hesaplama yapıyorum
yagiz_didem Deletedmom_877 merhaba ben 5 ekım dıye hatırlıyorum yanlış dedı doktor ölçümlere göre baktı sat 1 Kasım dedı bundan sonra bunu de dedı bana 1 kasıma gören doğruymuş anlıyorlar
Deletedmom_877 yagiz_didem ben tarihimi tam hatırlamıyorum hani eşimle konuşurken eşim nasılsın iyimisin diye sormuş bende arada geliyor ama geçer demişim demekki sancıdan bahsettim diye düşündüm doktora da 8 Eylül deyince herşey uyumlu çıktı bu zamana kadar 7 doktora gittim hepsi de uyumlu dedi yanş bu uyumluluk içindeyse kesinlikle o tarih mi olmuş oluyor yani 2 ay öncesi veya 3 ay öncesinde olmuş olamaz demş
qwertyxx Deletedmom_877 tabiki olamaz adetinizin ilk günü yumurta tekrar oluşmaya başlar eğer döllenme olmazsa tekrar ay sonu adet olursunuz döllenme olursa bebek oluşmaya başlar yumurta da çatlayıp atılmaz gelişmeye devam eder o yüzden adetin ilk günü olarak hesaplanır
Deletedmom_877 qwertyxx adet olmasak bile doktor ne çıkarır ise o mu sayılıyor yani çünkü diğer aylardaki adetlerimi hatırlıyor veya hatırlamıyor gibiyim o yüzden kafam da dolaşıp duruyor