Momlife_ Benimmm bide uç kısmı çökük yok orası çok tatlıı kaşınıyor süt kanalları açılıyor galiba tahminimce şimdi daha iyi bir ara çok tatlı canıma işliyordu
mrvshnsrcgl Kuruluktan da kaşınabilir gögüs dopuma doğru buyumeye basladıgı için kuru havalarda daha hassas olur evitamini sürebilirsiniz doğuma yakın emzirme sürecınde yara olusmasınıda engellıyor