abnw 5 yıl takılı kaldı bende. İlk üç ay kanama fala oluyor sancılı ve lekeli geçiyor. Vücut alışınnca normale dönüyor. Zaten bi bakır bi de hormonlu var. Benim taktırdığım dönemde devlette doktor gerekli görürse hormonlu reçete ediyordu eczaneden ücretli alıp sonra SGK ya başvurunca ödemeyi geri alıyorduk şuan nasıl bilmiyorum. Hormonluyu bence iyice araştırın yaşınız genç ise hiç girişmeyin.