Kızlar göğüs ucu kararıyor ona tamamım ama o kahverengi kısımın üzerinde iki parmak genişliğinde böyle pembeleşme var göğsümde. Sanki güneş alan yer yanar ya öyle hafif pembelik . Ağrı acı hassasiyet hiç bişey de yok. Bi kaç gündür bazen koyulaşıyo bazen açılıyor rengi. Yaşayan varmı hormaonlardan falan mı acaba . Önceki hamileliğimde olmadı böyle bişey . Sorıyorum anneme gösterdim hiç yaşamadım dedi. Napsam bi fikir verin…