betuldemirell_06 Kızlar 2024/2025 te sezaryen oldum şimdi yine gebeyim ama çok riskliymiş bu defa tahmini aralık/Ocak gibi doğum olacak kısmetse .Üst üste sezaryen olanlar varmı ?
melisasak35 betuldemirell_06 ben 2018 2023 te sezaryen yaptım 2 ay sonra 3.cü sezaryenımı olacagım 1 yıl geçtikten sonra hiçbi sorun olmuyomuş takip gerektiriyomuş sadece iç dikişlerde karın gerilince sorun olmasın diye
bbaskal betuldemirell_06 Ben 2024 ekimde sezaryen oldum nasipse temmuz 2026 da ikincisi olacak doktorum arası biraz yakın ama iç dikişlerinizde bir sorun yok demişti bana kontrol etmişti
betuldemirell_06 melisasak35 benim dediğim gibi 2024 Mart 17 ay sonra 2025 Temmuz sonra 2026 Aralık yada ocakta olacak bu da17 ay ara oluyor
betuldemirell_06 melisasak35 senin bayağı süre geçmiş canım benim 2 senede 3 sezaryen ve bu planlı değildi ama aldıramadım o vebali alamazdım
melisasak35 betuldemirell_06 benım çok yakın değil evet görümcem doğum yaptı adet olmadan hamile kaldı 3.cü çocuguna iç dikişleri kontrol ediyolar bi sorun yoksa bi sıkıntı olmuyormuş doktorunuz ne diyor
betuldemirell_06 bbaskal ya keşke benim olsa benim ikinci doğumumun aralığı sizden azdı özele gittim normal yaparsın dedi acil olunca devlete gittik risk almadılar kestiler yine yaşım da küçük korkuyorum
melisasak35 betuldemirell_06 öncelikle kendinizi iyi ve güvende hissetiğiniz doktora gidin hamilesiniz diye sizi kimse azarlayamaz kimsenin haddine değil sağlıkla gelsin inşallah geldiyse yiyecek ekmeği vardır sağlıklı doğumlarımız olsun
betuldemirell_06 melisasak35 amin canım Allah razı olsun dün gittim ama doğumlarımdan falan bahsetmedim 6+2 hafta oldu bugün folik asit verdi troidime baktı kalp atışı uğultu gibi çok azdı haftasındandır dedi doktor da gayet ilgiliydi normalde devlettekiler çok bağırıp çağırıyorlar bu aksine sakindi şansıma
melisasak35 betuldemirell_06 sen ben bu çocugu doğurucam dedikten sonra kimse sana hiçbişey diyemez bak neguzel iyi doktora denk gelmişsin öylede devam eder inşallah hayırlı doğumlarımız olsun