Merhaba kızlar 38 hafta olacağız inşallah dünden beri vajina ve pelvik bölgemde bi baskı hissediyorum özellikle Bebek hareket ettikçe sanki iki gündür daha aşağıda fırlayıp çıkacak gibi her an. Doğum belirtisi olabilir mi kramp benzeri bi his oluyor anlıko bölgede