littlebabyyy 12 haftalik olduk ama bulantılarim sanki yeniden başlamış gibi oluyor anlamadım daha çok bulanıyor midem, ne zaman biter acaba. Sizde durumlar nedir.?
lazcino littlebabyyy selam. 12.haftam bugün bitti. Bulantım azaldı ama sürekli ağzıma birşeyler atmam gerekiyor gibi hissediyorum. Yoksa başım dönüyor halsizleşip yatasım geliyor
happyela littlebabyyy Benimde 12+1 hiç geçmedi 2.trimester balayı diyorlar ama benim umudum o dönemde 2 hafta kalmıştır belki diye umutlanıyorum inşallah öyle olur sana da banada herkese 🥹🙏
littlebabyyy lazcino benim de ilk başlarda vardı bu durum şimdi mide kazinma o açlık hissi düzeldi normal şekilde devam ediyor öyle aşırı aşırı değil ama mide bulantısı bitmiyor asla
littlebabyyy happyela evet evet inşallah inşallah geçer bir an önce aynıyız sizinle doktor cinsiyet yorumu yaptımi size.
happyela littlebabyyy Kız tahminin de bulundu ama daha küçük bence net olmayabilir bekleyeceğim biraz daha size bulundu mu 😊
littlebabyyy happyela evet ben görselde paylaştım profilime bakarsanız görüntü var tahminde bulunurmusunuz bakalım, bana da dediki kıza benziyor bacak arası boş dedi.
happyela littlebabyyy Sanki nubu yukarı gibi geldi bana baktım da şimdi. Tabi doktor daha iyi bilir yanılıyor da olabilirler çünkü hafta küçük. 2 hafta sonra falan daha net yorumlar duyarız🙈
littlebabyyy bersu56 ara ara giriyor öksuruk hapşırırken anı hareketlerde birden çok kötü ağrı giriyor birde
simsimo Tam 12 yim kasik ağrım oluyordu her gun doktor az su icmekten dedi iki gundur cok su iciyorum daha az agri var
littlebabyyy happyela şimdi sizinle aynı günümüz doktora ne zaman gidiceksiniz acaba. Ben daha karar veremedim
happyela littlebabyyy Doktora ne zaman geleyim tekrar demeyi unuttum ben 🤦♂️ 1 hafta oldu haftaya randevu alacağım yani 2 hafta geçmiş olacak. zaten en baştan beri hep 2 hafta sonra gel diyorlardı.