23 hafta olacak böyle ola ola günler geçecek sanırım ama düzenli olarak hamileleliğinden başından beri migrenim tutuyor 2-3 haftada bir parol içsem ne yapsam işe yaramıyor. Hamile değilkende düzenli migreni olan biriydim. Ama gerçekten yoruldum, sıkıldım artık ağrı çekmekten. Ne yapabilirim tavsiyeniz var mı..