pelin5353 Selam kızlar çatı kontrolu şart mı vajinal doğum istiyorum ama 37+3üm yarın doktor çatı kontrolu yapıcak ebe demişti çok yaptırmak istemıyorum açıkcası yanlış anlaşılırmıyım istemesem
ARYa143 pelin5353 kesinlikle yaptırmak istemiyosan dra doğum başladıktan sonra yapılmasını isteyebilirsin, ben bu konudaki kafa karışıklıklarımı Dr uma sormayı düşünüyorum
1cey pelin5353 yani normal doğuma uygun musun çatın dar mı uygun mu ona bakıyor aslında yapılması bu yönde iyi bir şey
ozlm4835 pelin5353 normal doğum yapmaya cesaretin varsa çatı muayenesi onun yanında nedir ki saniyelik birşey🙈
ozlm4835 pelin5353 yok canım doğurmazsın sadece açıklık var mı diye bakıyor açmak için uğraşmıyor korkma☺️
revsnnnn pelin5353 niye erken doğuracaksın ki? Benim oğlumda yapıldı 37 haftalık iken oğlumu 39+5 te doğurdum. Bunca insan yaptırıyor kimse erken doğuma sebep veriyor demedi bence yaptırman gereken bişey ona göre normal doğuma uygun mu değil mi diye kendini ona göre hazırlarsn doğuma
babyonn Benim arkadaşım çatı muayenesinden dört beş gün sonra doğurdu biraz daha geç yaptırma şansınız yok mu
pelin5353 babyonn işte yarın doktoruma söyliycem yaptırmak istemedigimi yani en azından 38.5-39da icim rahat olur
Ceku256 pelin5353 doğum anında baktılar heralde onuda tam bilmiyorum bakıp bakmadıklarını öncesinde öyle bir muayene olmadım
esalsby Çatı muayenesi olduktan 2 saat sonra sancılandım ve yatışım yapıldı gece suyum geldi ertesi sabah doğurdum 38+3te
lokumbu revsnnnn çatı muayenesi olduktan iki saat sonra doğum sürecine girmiş bir anne bakın yazmış aslında herkes aynı değildir sonuçta bu haftalar da doğum başlayabiliyor bu da erken doğum değil aslında. O kadar çok hikaye var ki insan panik oluyor haliyle.