nafiye66 benimde çok belli değildi üzülme bence test yapmak için en sağlıklı dönem adet sonrası ben ilk gebeliğimde adet günümde yapmıştım normal kaset testlerden negatif çıkmıştı sonra adetim bir hafta gelmeyince ilaç kullanacaktım adet söktürücü arkadaşımın ısrarıyla bir test daha yaptım pozitifi gördüm o yüzden hemen üzülmeyelimm bence