Pelnm Kızlarr merhaba bugün biraz fazla ayaktaydım yürüdüm vs ve eve geldiğimden berii bel ağrım var bir iki kere iğne saplanır gibi vurdu vajinamdada hafif sızlama. Aynıı durumu yaşayanlar varmı acaba Nasıl geçiriyorsunuz ağrıyıı
YadeOmer Pelnm dinlenerek geçiyor bende sadece canım maalesef,doktorum ayaklarını uzatman gerek demişti ama gün içinde mecburen oturur pozisyonda oluyoruz
anapanda12 Benimde bugün bel ağrım çok şiddetliydi eşimin misafiri var diye ameliyatlı olsamda ayakta dolandım ağrım sızım baskım çoğaldı bebekte sıkıntı yoktur inşaAllah hareketli şuan ama bilmiyorum ki güzelim uzanıp dinlen ayaklarının altına yastık koy dinlen geçer inşaAllah 🤲